今日朝早又跟左奈野,阿牛班人去踢波
不過又係例行遲醒,遲左成個字
踢波冇乜特別野發生,so 5講啦
踢完波同肥倫去食麵,Very Good
返到屋企非常無聊,係咁玩電腦
簡略好多個字
夜晚冇啦啦有個叫小兒既人係MSN叫我
不過我咁醒,睇到個e-mail係jackyip,就知佢既真面目
跟住我有樣學樣,又改做小兒,
不過因為太無聊..所以改左做hi哥個長名
哈哈,我扮到超似,名同圖都一樣,
跟住我地係度扮hi哥d口吻,我扮到超似
本來得我,葉傑,牛丸玩既,不過唔知做乜之後有5個hi哥- -...原全分唔出
跟住我地咪請哂d hi哥返黎吹水囉..
不過唔知做乜有句「play play play!!!!!!!!」
呢句野係得真果個hi哥講架喎...跟住我咪睇d人既e-mail囉
OH MY GOD,邊個請左真果個hi哥返黎!?
跟住我地就內部分裂,散左BAND
睇完葉傑個日記,我有句野想講
「why you 5 要 me ar???????」
以上純屬玩野
hi哥千析唔好嬲!!
|