UT LAST DAY,VERY GOOD
地理,真係唔係好知點溫,
基本上時間真係唔夠,冇機會check卷
考完試又要去聽果D專題,
真係悶到痴媽根,極度無聊,不過我好欣賞肥羅「果條友」
終於忍到成個鐘,然後去左馬天尼食野
我地話要食早餐,點知寫單果個靚女話冇
但係果到個整野食個靚仔可能知道我地成日去食,所以留左三份早餐,仲知我地食乜
跟住我諗左整返D菜單,點知比我整一整,夾菜單舊野裂左,跟住我地扮唔知
食完之後急急腳咁走,費是比佢發現
走左之後同barry買泳褲,然後去左鳳琴打半個鐘波
打完波之後返天水圍游水,有我,barry,葉傑,sunny,陳駿車
游水,係非常之好,但係冇乜野玩,
我地係度玩捉依因,明恰我唔識游水,係咁捉我
跟住去玩三條梯,但係唔夠刺激,
果個陳駿車都唔知做乜1:15黎,但係3點半走,真係唔黎好過黎,
跟住我地係到繼續游,游游下玩抬人(即係有兩個人抬左一個人,然後拋高佢等佢跌落水),又真係幾好玩喎
跟住去左按摩池,好正,好high,有高潮既感覺
無啦啦見到胡珍,葉傑第一個知
跟住又去個訓練池,冇啦啦黎左個訓練班- -...
叫「大力游泳會」,真係一個無聊的名字
但係最好睇係呢到,因為barry表演左佢既絕技(想知問佢啦),超勁,嚇都嚇死
跟住太悶走左,然後去泳池隔離間野食野
食左隻雞翼,$6,真係要我的命
然後食左碗咖哩飯,$5,幾抵
跟住就返屋企囉.......
而家隻手同背脊曬到紅哂,唉...
聽日仲要返學,真係想死..........
|