唉 都考完試啦 仲要返復活節崇拜
今日真係超無聊!! 簡直想死呀!!
今朝搭巴士去到西鐵站,然後撞到肥羅,咁咪一齊返學
我地慢慢行,不過返到去都係7:45- -.....(8:15先上得課室)
上課室,好無聊,冇野做,係咁同我後面個肥婆講我要Snoopy@@(唔明架啦你地)
然後復活節崇拜,悶到痴線,差D訓著,講D野完全對我冇興趣
跟住係1個長達半粒鐘既小息,基本上都冇乜野做
都唔知係咪黑仔過頭,無啦啦方嘉敏將抹黑板既布整係我到- -...
跟住無啦啦比鄧傑隻手打中塊面,跟住走出去走廊,又比鄧傑鋤到個鼻,痛死了...
跟住驚得滯就走左去圖書館,超多人,嚇死我...
然後見到奈野同扯兄玩rgoal,哈,我贏左國米果場波!!
鈴鐘一響,我又知死期又到啦....
跟住又去崇拜,聽人唱歌,亦都好無聊,
但係羅0同葉傑坐我後邊,佢地講d野真係好好笑,令到我冇咁悶
聽完終於放學啦,我同葉傑分道揚鑣,佢去食麥記,我去食麵with陳駿車
去到東記(食麵果度)坐低唔夠五分鐘,點知成班1e既人都黎左
(菇頭,黃美媚,陳秋華,胡珍,蕭凱儀,海盜璇,仲有一個女仔同男仔唔知叫乜名)
當堂嚇死,特別係菇頭,不過佢同黃美媚坐埋一齊

食完碗面仲唔急急腳咁走,費是嚇死,之後慢慢同陳駿車慢慢行去西鐵站,
係新元中門口見到譚頌雅,跟住陳駿車不為餘力咁調戲佢- -(會唔會色情左D)
跟住行行行行到西鐵站,無啦啦一個頭極似冬菇既物體係遠處過緊呢,隔離仲有個女仔添..(你地估到係邊個啦)
於是我同陳駿車決定跟蹤佢地,由西鐵跟到輕鐵,正呀!
佢地搭西鐵同輕鐵都坐埋一齊,我同陳駿車就係西鐵不斷騷擾佢地,冬菇就追左我打
唔講詳情
搭輕鐵我地跟佢地搭,不過佢唔知既...不過都冇野發生既...
從此之後我就覺得跟蹤人係一樣好好玩既活動
仲有原來打字都好支力架- -
|