今日係復活節假第一日,我地學校都算放得好遲囉,仲放得果10日
琴日係咁求陳駿車去燒野食,點知佢唔肯
本來今日都想自己一個去既,但係羅0唔去,
天公又唔做美搞到落雨喎,咁咪唔去囉...
話哂果D都係溝女燒烤團,咪比廖樂HI同葉傑媾飽佢
連燒野食既時間同食物都唔駛要....皆因媾女媾到飽
葉傑同廖樂hi爭牛丸,你地覺得會邊個贏??
睇怕佢地又係玩true or dare輸左要錫人果d
唔知邊個會錫得牛丸多D呢??好緊張想知道個答案@0@
睇黎聽日先知結果架啦..不過如果我係牛丸就會揀葉傑啦...
今日成日都留係屋企,好悶
唯有快d去豬頭人屋企白食白玩啦

今日重點賽事:廖樂HI VS 葉傑
搞掂左日記個廣告..想知點搞掂請留言...
|