| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 3 月 2 日 星期四  |  |
| 三月一日 |
今日係三月一日,,咁快又一個月喇!
d 時間真係過得好快呀,,,
唉,,冇野好講......
唔打喇!!
|
| 刊登時間︰2006-03-02 06:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 24 日 星期五  |  |
| 家長日 |
今日係家長日,,我2 點先見,,
朝頭早去咗覆診 ==''
覆完診,,去咗食lunch....
之後去見家長'' 去到,,
miss 去咗食lunch.....
等左一陣,,,miss chan 上左黎...
好緊張呀,,,, 之後佢地狂講我d 成績..
我d 成績,, 唉,,唔好提la~
|
| 刊登時間︰2006-02-25 01:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 20 日 星期一  |  |
| 眼訓 |
今日好悶呀,,仲好眼訓添 *V*
琴晚明明好早訓,,=v="
都唔知點解,,,仲好眼訓!!
放學諗住去校園電視台,繼續整聽日早會d字幕,,
但呀瑩幫我整左...真係唔該哂喇*
跟住我行行下,,見到呀rain 同呀fun .......
之後同佢地一齊行..去到間CD 舖.就入去 see see la!!
我好想buy " 如果•愛" 呀,,,呵呵*
|
| 刊登時間︰2006-02-20 05:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 10 日 星期五  |  |
| 隻腳超痛! |
今日隻腳超痛呀*
琴日 P.E 堂咁=w=''
跑都唔掂呀,,>33<
但聽日要返步操...
希望聽日會冇事la 隻腳!!
睇完要留言呀,,如果唔係,,
衰十年,流哂鼻血..一世冇運行..衰到腳趾尾* |
| 刊登時間︰2006-02-10 09:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 9 日 星期四  |  |
| 日記 |
打番日記,,好內都冇打喇* 但又唔知打咩好=w="
今日P E 堂跳繩,,N 年冇跳過喇~*
之後影班相,,都無乜野好講@v@
今日做左樣善事...係咪好好人呢??? 呵呵* -0- "
返到屋企,,我呀媽買左一樣好好食既野,,
唔打喇!!!
真係好好味*

Bye BYe * |
| 刊登時間︰2006-02-09 05:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 11 | »
|