| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2005 年 12 月 19 日 星期一  |  |
| 平淡的一天 |
今日冇嘜野發生,,,平淡的一天
不過我係度同大家講一樣野,,,
"日頭唔好講人呀"
|
| 刊登時間︰2005-12-19 06:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 15 日 星期四  |  |
眼訓*  |
嘩! 琴晚十一點幾成十二點先返到屋企呀~ 好眼訓呀~
講下琴日la! 琴日10:15 a.m.就到左大會堂個門口,,
等左一陣,就入左去*去化妝間擺低D野,,
Next 就去左eat Lunch ! 勁早!!!!! 有時間就去行下,,
返到去,,仲未到我地綵排..就係度玩UNO..玩左一陣..
.唔知邊度有個燙斗,,個燙斗好似係校長帶黎!!
我地啤哂D衫啤 師姐燙~都有好多件~
之後綵排完就食dinner la~
到七點幾左右就開始出場開幕禮la~
有D驚驚地~都總算成功!!
返到去化妝間就換衫,,,等正式表演,,,之後就完la~
|
| 刊登時間︰2005-12-18 12:10 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 14 日 星期三  |  |
| halo~ |
今日學校開左個十五週年校慶綜合晚會,,
祝表演成功la~
我都要係11:00前到沙田大會堂綵排呀!
我出門口la~ Bye Bye ! |
| 刊登時間︰2005-12-18 11:44 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|