| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2005 年 12 月 24 日 星期六  |  |
| Harry Potter |
今日去see Harry Potter,,
本來應該可以睇到ge,,
點知培培同余余遲到=e="
去到Ma On Shan Cinema,,
超多人!! D位又唔靚 *
So 出左去沙田 UA ,,
仲多人>33<" 排隊la~
更無奈既,就係D位又仲更加唔靚,,
所以諗住遲D 再睇=0=.
之後就去食我最like 既甜品~ 呵呵* 正!!!!!!!!!!
Next,,就返 home*
返到去,我又食野,好好味!!
|
| 刊登時間︰2005-12-24 05:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 22 日 星期四  |  |
| 校服* |
Today Chrisymas party!!
亦都係便服日*
今日好開心呀* 見到5位老師着校服,勁搞笑*
下午就開party* 交換禮物,,我抽到 joecy 個份^ .^

又有玩遊戲,,玩"收賣佬" and 踩氣球* =w="
呵* |
| 刊登時間︰2005-12-22 08:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 20 日 星期二  |  |
好 好 玩?!  |
今 日 好早 就 返 到 school la~
Because today 要 去 幫 手 早 會 !!
好 好 玩 !! >33< 呵 呵*
由 於 要 早 D 返 到 school 既 關 係,,
So 冇 食 早 餐@v@" =) =P
之 後 冇 乜 野,,到 家 政 堂,,=0=
整 燒 賣 >0< 個 款 好似 好 好 味 咁,
但 只 要 食 一 啖 之 後 就會 想 嘔
*
放 學 去 左 練 Band~!*
|
| 刊登時間︰2005-12-20 08:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|