| kuklugi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2010 年 3 月 4 日 星期四  |
| 考试第一日 |
分類: 未分類 |
考试第一日
大炒=[
中文文言文部份 一题都无做
VA ExAm 挂住画画
前面问答 空哂
好唔开心丫~ 明明好尽力去温
不过
一题都答唔出><
最近
经常作故仔俾细佬听
已經系习惯
放学後~~``
同林殷瑜姐姐去左行朗豪坊
CD铺 New Moon新碟...仲未出==
贴纸相区 影左一部咋 不过效果几好
--> 林姐姐 你好识摆POSE丫~
lunch 食意粉... 食左八+蚊野
经过左一间电器铺
好想买一部ipod tounch牙.. 向$1600进发
番到屋企
继续努力温书
英文 + History 努力合格
生日倒数: 8日
|
|
|
|