| kuklugi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 12 月 21 日 星期一  |
| New moon |
分類: 未分類 |
好开心
等左好耐既 new moon
终於上映左
好想第一场就去睇
但系首映果场 因为要番学
所以无睇到
今日同阿妹去左睇
Edward几靓仔
不过个导演
cut哂Edward D戏份
雅各布长头发好样衰
後尾变左人狼
个样勉强合格啦
其实系睇电影之前 已经睇左小说版
大部分既内容 都跟番小说形式
总括而言
大致上几好=]
期待下一集
|
|
|
|