| kuklugi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 12 月 23 日 星期三  |
| 话剧诽练 |
分類: 未分類 |
今天约同学出黎玩
全组有十个人 得五个排剧
新世纪~~
食日本冻乌冬 巧巧味=P
Flor,Pando 同 Amanda high 大左
竟然跑去玩儿童游乐场lol
得番我 同Corde 乖乖地 坐系个位到
Corde系甘拎住部手机偷拍我
跟住全世界捉左我去影贴纸相
影左两部机 O左 -,-
争人3份礼物 破产啦O.O
旺中~~
带左200 蚊咋 用到净番70几蚊
下次再去旺中要带多D钱先得
系入面行左一个几钟
行到对脚X左
搞笑既场面一
系甘丧搵鞋铺 坐抵抖 ( 要扮拣鞋)
Pando 要学野
所以要走先 好扫兴T.T
等小巴期间
Flore 痴左线
当哂我地系鸭仔团
Corde 都痴埋线
奥海城~~
五个人心血来潮 想打保龄
140蚊一个钟 贵死la=3=
我发觉四个朋友仔 无人识打保龄
为左唔白费时间
佢地加哂棚把 大家齐齐全中
我无加 所以是但乱打一餐
俾Amanda妹妹话=[
|
|
|
|