慶祝,,TSA終於考完啦 唉 好多餘呀 TSA
今日考完之後去左食飯 多謝SIMON請食飯 GOOD
食完返屋企訓覺 因為今晚要打波\ " /
唉 豪仔好撚仆街呀 放飛機 屌佢既說話唔多講啦
淦恆知就算啦 ,, 今日知左D野,,,我覺得3E D人係好仆街(唔包括:,淦恆,smion,小龍 呢個都有d = =,世昌) 假如比我諗真D既話
我亦都明白點解 果日呀YAN發哂睥氣咁 ,, 不過算啦都畢左業啦 唔會見嫁啦
不過畢左業 我有以下幾樣野 我都會做的:
(1)打波只會叫小龍,其他果d去就去 唔去就算撚數
(2)食燒夜要搵淦恆 haha
(3)假期去simon屋企打機 要過2人世界呀><
p.s 從今天起 兄弟只有淦恆 同 simon 不變的
呢2個先係好兄弟囉 唔會搵笨柒 唔會無啦啦攪我 ,,打我,, 煩我
最緊要唔會呃我 They are my brother
訓醒之後同傻鴨細C玩眼仔 haha 佢好可愛呢


|