2006 年 7 月 4 日  星期二   晴天


放磅呀... 分類: 未分類

凌晨3點幾  豪仔飛的上黎我屋企 佢話訓唔著喎

都唔知有咩咁擔心 升唔到咪升唔到囉...

成晚無訓過  好眼訓呀 = =

跟住7點半 就同豪仔出門口  忽柒既  又係個d咩咩音樂會

悶得要死人囉  完左  上番3e班房 = =  大戰 HAHA

10點鐘去左視藝室  整埋張畫去

唉 聽日又要番LU  麻麻煩  SHIT    跟住放磅 

得嘉俊 同世昌升唔到  意料之內 唔好玩既  唔夠刺激呀> <

放學就同SIMON 個D食飯  食完番屋企  大訓一場



2006 年 7 月 1 日  星期六   晴天


7月1號 遊行 分類: 未分類

今朝11點起身 

頂...今日71遊行呀  浪費哂呀  我超想去拍呀

但又無機喎  浪費了  何其傷心   唔得 我要買部DV機至得><

無去拍到  咁為有係屋企打刺青之聲啦  頂 嚇死我啦 = =

比鬼斬死左  SHIT   約左SIMON2人世界嫁嘛 

攪到我係咁叫我呀媽煮飯  忽柒  比SIMON放飛機

頂  最衰都係 某些人啦  > <  聽日先去



2006 年 6 月 29 日  星期四   晴天


TSA都考完啦 分類: 未分類

慶祝,,TSA終於考完啦  唉 好多餘呀 TSA

今日考完之後去左食飯  多謝SIMON請食飯 GOOD

食完返屋企訓覺  因為今晚要打波\ " /

唉  豪仔好撚仆街呀  放飛機  屌佢既說話唔多講啦

淦恆知就算啦  ,, 今日知左D野,,,我覺得3E D人係好仆街(唔包括:,淦恆,smion,小龍  呢個都有d = =,世昌)  假如比我諗真D既話

我亦都明白點解 果日呀YAN發哂睥氣咁 ,, 不過算啦都畢左業啦  唔會見嫁啦

不過畢左業  我有以下幾樣野  我都會做的:

(1)打波只會叫小龍,其他果d去就去 唔去就算撚數

(2)食燒夜要搵淦恆 haha

(3)假期去simon屋企打機  要過2人世界呀><

p.s 從今天起  兄弟只有淦恆 同 simon  不變的

    呢2個先係好兄弟囉 唔會搵笨柒 唔會無啦啦攪我 ,,打我,, 煩我

    最緊要唔會呃我  They are my brother    

訓醒之後同傻鴨細C玩眼仔 haha  佢好可愛呢

 

 



kuraki14
暱稱: kuraki
性別: 男
國家: 香港
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2009-03-31
2009-03-31
2009-03-29
唉唉
明天打日記啦
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 112
今日人氣: 0
累積人氣: 5440
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed