今日呀dom又叫我去打雀
跟住叫爆爆同我一齊去
要係呢到屌9梓峰至得 佢真係超多野講
超煩 忽柒佢 haha 食左呀dom 一鋪大三元字一色 20番 = =
打打下 佢呀媽番左黎 就開始勁輸啦 屌 唔鋸呀 \ " /
之前win個20番 輸哂 so bad 跟住打完就同爆爆食野lu
尋晚去左呀dom屋企睇波 haha 嘈到佢呀都出埋黎
跟住睇完就返左屋企訓 1點幾 呀dom叫我去佢屋企打雀
笑q死 企鵝第1盤就小相公 笑到爆咀.... 跟住打左好耐好耐
6點幾去左醫院 然後返左屋企 就訓鬼左lu
12點半先起身 無返到去視藝室
今日豪仔生日 約左SIMON係天慈 然後買蛋糕比去
返到學校 忽柒 唔記我 領相機 返屋企領
跟住見豪仔坐左係到 我叫佢過黎 然後切蛋糕
跟住成班過住SIMON黎拋蛋糕 笑死
然後等埋嘉俊 世昌 就走左啦
送SIMON去塔車 GAP 做得好 聽朕講野 朕唔會點你既
P.S 盧意嵐係17歲揚威國際
朕要係今年知名全港
我要超越佢\ " /