7日無打日記啦 ,,忍受唔到 = =
無計a 近排日日去左小龍屋企住
haha 同小魚玩 小魚俠 vs 維尼俠
<--真係無聊得很 不過出場對白都諗埋嫁啦我
我雖然一無所長,,,毫無實力,,而且一世付碌 但我係全宇宙最夠運既正義英雄 維尼俠<------唔好話我kai 無聊姐
good name @@ 呢個名比葉寶瑜串呀 嗚嗚 比佢話kai呀 佢再串 爆佢大獲
唉...係小龍屋企見到保平 姣到咩咁 真係..........一言難盡
突然發覺自己全世界最黑既高中生呀 見左10份工以上都無人請
打左2xx盤麻雀都無自摸 我d運氣真係差成咁a 傷心得很
呢排好鬼悶呀 豪仔 同 淦恆又北上 simon又咁傷心 小龍又番工 嗚嗚 剩番我一個
快d到8月呀 8月就忙到pk嫁啦 嗚嗚 ....
小泰真係慘.....................
lucky曲奇預告篇:
快d7月29啦 去新校註冊> <
7月30就camp a herry up
|