日日蕉早如是無無聊聊渡過~~
夜晚為咗一餐飯出咗去"黃大仙"
但係其實都幾值得ga!!
因為真係好好送~~
整到點幾先番到屋企...
番到屋企我第一時間衝入廁所沖涼!!
但係都要2點幾先訓到...超累~_~!!