今日同平日一樣返學..上堂...放學~~
冇咩特別ga事~~
今日係我一星期之中最得閒ga一日~~就緊係体息啦~~
返到屋企冇野做~~打機...玩電腦~~
玩咗陣...收到一個我一日之中最開心ga信息~~
"佢"原諒我啦~~
之後去咗諾富特酒店食自助餐~~預祝阿媽ga生日~~
d野食雖然小款式,但係都幾好食...
可能係食得好胞ga關係,個胃有d辛苦~~
之後返到屋企...沖涼..訓教..................