今日都係返學...放學無野做~~
得閒練下跨欄~~算係備下戰啦~~
返到屋企一樣無嘢做~~
同"佢"講嘢唔理我...無嘢好講..
(好想知道佢諗緊咩!!)
今日早d訓...聽日有嘢要早起身~~
好似完全唔識佢...好想了解佢~~
俾一次幾會我~~please~~