今日其實冇咩值得好記~~~~
但係今日本來我會去踢波ga我冇去~~~
因為我ga大佬生日要慶祝所以無去...........
需言e家踢波ga時間係好小!!!
但係生日就係一年一度所以我無後悔過~~~~
因為我都希望屋企人happy!!!