kusumikyo : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 
 

 

 
∞妳的手冷冷的,是不是讓你等了太久?抱緊我就算多一分鐘,都不要再讓你吹風〥
多D黎呀~

☆∴.﹡﹒*﹒。.☆....﹒。.∴*•.﹒..☆
★愛是一種感覺, 即使痛苦也會覺得幸福 
   愛是一種體會, 即使心碎也會覺得甜蜜
   愛是一種經驗, 即使破碎也會覺得美麗
   喜歡跟愛是不一樣的~~
   喜歡是盪秋遷..可以自得其樂..不需要別人的回應
   愛是翹翹板.☆
☆∴.﹡﹒*﹒。.☆....﹒。.∴*•.﹒..☆

 
  ★﹒.•/ ﹒. ★﹒.  ●    ● •. ﹒.• +﹒. .
﹒.• ﹒.★ ﹒ +  _/█\_/█\_ •. + ﹒.• ﹒.
    ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄√√ √√ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄


 

 
 
.我 的 資 料


暱稱: Kyo
性別: 男
國家: 香港
MORE...

好友連結

珊珊

TaMMy

MaTcH

嘉美媽媽

豬潤

何BB

嵐妹

 
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
.訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
 

就算憑病玩失憶 都爭口氣 從旁保護你

︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽

還未解得開的這一個鎖
難道蒼天都愛莫能助
唯獨你可幫我 償還未了的因果

︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽

失去的崩潰 我當年已經比你早一步體會
為了你 我反覆溫習這感覺
但是我 始終害怕 一不小心錯失機會
我就在你眼前 不只因為是青梅竹馬
愛曾經那麼美 就怕再一次被拒絕

2006 年 4 月 16 日  星期日  晴天
   
老婆好kawaii唷 開心

今日好遲起身

12點一個人食左隻燒雞...13分鐘食完...之後食左碟薯條

1點幾同老婆出左去CWB

黃太駁左髮...我做住pastpaper等...kawaii呢!

駁完都差唔多5點...行街then搵車撘

夜晚落多次黎行多陣補數~

11點返去...一齊玩Maple Story

加油呀老婆...我幫你升lv20呀下 ^^

嗯嗯...聽日做功課

早抖~

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 4 月 13 日  星期四  陰天
   
考完Mock又可以寫日記啦我 開心

考完Mock啦我

又可以打番日記~

今日朝頭早同老婆去左唱K

afternoon 去左利安

係沙灘捉左好多蟹BB俾老婆

之後行街街~

night...一齊玩Maple Story

sleeeeep

聽日再出過

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 10 日  星期五  晴天
   
Mock前Last Day 不安

今日上bio...chin.....chem...

lunch同珊、嵐、match、奶翠食日本野

遲左..撘taxi返去

問Ellie借左份compo影印

佢D字真係好靚嫁,我要好好學習

PE堂...9分鍾...唔上呀我

打波喎之後...我又玩~

放學老婆話唔好等佢

ok~ 我返屋企

night...去自修室....

after that老婆落左黎

行下食下...車佢返屋企

今次冇咁驚了

電...chat..

sleeep

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 9 日  星期四  晴天
   
最憎Day A 無奈

悶到我發花癲呀今日

又Geog,又Physics

好彩部MP3 & 電話都有電

lunch同老婆食啦

王欣庭話放學留低喎...

我當然好合作咁一放學........就由窗口跳左出走廊

放學老婆唔配con lu...so我都唔驗眼住

出年先啦~

夜晚去自修室

返黎電~

sleeeep

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 8 日  星期三  晴天
   
自修自修自修 開心

今日D堂...ok啦下...

好唔鍾意上Physics同中文

算吧...總之今日過得好悲哀啦

放學老婆要補maths,5點到放喎

so...我去philip度溫住書等

5點9先放喎佢...算吧...返屋企

點解放左唔出聲 ...我 等到6點幾呀... >.<

夜晚去左自修室溫書

溫完老婆落左黎

so...行下傾下

車佢返屋企...佢好驚呀  摟到我透唔到氣

返到去...電....

sleeep

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 7 日  星期二  晴天
   
今日幾開心呀 開心

今日Day E

頭一堂 CE ... MP3~

第二堂俾社工叫左去"傾計"

傻啦,點套到我講野丫

佢話PE堂再"傾"過喎

之後recess...老婆轉個身就唔見左 O.o

Bio...做pastpaper

English...OPral...打機

Lunch同老婆食 ^^

中文+Maths...好快過左

放學...Sorrri呀老婆

之後去自修室...

10點約左老婆出黎

好開心...番屋企...電~

sleeeeep

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 5 日  星期日  晴天
   
老婆行街第三炮 開心

今日老婆唔駛family day喎

喜出望外(delighted)

10點出左黎同老婆去左馬鞍山

行街街,去左7仔食野

出黎再搵野送俾人

oh o...搵唔到

去左哈迪斯食野

2點半老婆就走左lu....

佢要同人出去~唔緊要,我返屋企

8點幾老婆電我

傾計....做功課....

sleeepp

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 4 日  星期六  晴天
   
尋日唔夠皮呀,玩多日先 驚訝

尋日唔夠皮呀,陪老婆玩多日先~

去左九龍城

又幫襯果間好好服務態度既餐廳

不過今次叫左飯

老婆唔舒服..嗚嗚

食完撘6F去長沙灣落

行上去到左西九龍中心

老婆搵野送俾人,不過未搵到

行多陣就返去

夜晚老婆電我,之後電返佢

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 3 日  星期五  晴天
   
生日快樂呀老婆 開心

今日老婆生日

尋晚12:00第一個講生日快樂架我

今朝一早打左去講多次

跟住好趕呀,搵philip囉番我個cake

去搵match同嵐妹囉盒~

好彩趕得切咋~呼

lunch去左食日本野,跑跑跑arm arm好唔駛遲

老婆跑到塊面紅晒

放學我囉左個蛋糕出黎,我整嫁...芝士蛋糕黎架...好叻呀我

見大家都冇彈,特別鳴謝Philip呀

夜晚同老婆出去行街街

去到12點幾呀 XD

 生日快樂呀老婆

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 1 日  星期三  晴天
   
黃欣庭沉沒了... 開心

今日好早出門口

45分返到,撞到Philip同東契

頭兩堂雪芳話writing test ~

好野喎第一次準時放recess

影印好好好長龍 !

望真D...龍頭係老婆!

問題完滿解決  thx老婆

Geog堂個projector照到我眼都盲...唯有發夢啦

跟住Physics...MP3 + pastpaper

lunch同老婆食

嘩...有人以為我地係D咩咩學生

報警喎 @@

我見到遠處有7條差佬

同老婆跑路了~ 拜拜你條尾~

之後maths...bio 無聊地過

放學...黃欣庭失敗左啦你~ 奮唔到我進

聽日搵到我你就搵

後日老婆生日天王都冇面俾

嘻...之後去philip度整野

成功左啦 ! XD

帶左D番屋企添呀 ^^

夜晚又冇飯食

算吧,初一十五燒多D野俾我呀

10點老婆電我

傾計之後訓覺~

早抖 ^^

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »