今日同apple去左大埔行街∼
每人買左件3∼之後行到好累!∼
去左食野∼
之後去沙田∼搵個地方坐底!!∼
坐左冇幾耐∼有2個基督徒走過黎傳福音喔∼講左好耐==”
之後等到我契哥都黎左∼去左m記食左d野∼
之後去左日本野∼
點野時∼呀安好白痴咁講左d野∼唔記得左=v=”
一邊聽歌一邊食野∼好正∼
食完野∼去左買mp3∼有人送∼1G架∼上次話送俾我架!!∼
送apple去搭車∼之後去左睇”4條腿拯救隊”唔係咁好笑!!∼
阿哥送左史迪仔俾我呀!!∼好鍾意呀!!∼
e+好累了∼
今日去mk唱k∼都幾多人!∼
唱完k∼去左行街∼
行左旺中∼潮流特區∼
去左影貼紙相!∼
又去m記食雪糕∼
之後去朗豪方∼得個睇∼冇野岩買!!∼
咁就過左一日啦!!∼
今日係女童軍一日遊∼
第一站去左”稻香人類博物館”∼介紹左好多野∼
之後去左尖咀食自助餐∼都有好多野食∼不過我食得好少∼
食飽左∼去左ifc∼上到55樓∼一陣就上到去∼
介紹真假銀紙點分別!!∼
今日d時間過得好快呀!!∼
玩得好開心呀!!∼
今日10點先醒左!∼
不過好肚餓呀!!∼
等到點幾先食野∼同神婆&晶晶去食m記∼呀魚又係到∼
食完之後去左行街∼不過好鬼熱!!∼
之後去左神婆屋k∼
拎左佢部psp返屋k玩∼
聽日去國金呀!!∼
今日訓到11點∼好正呀!!∼
落街買野食...落好大雨呀!!∼
搞褲&鞋都濕左!!
約左慧慧同daisy去睇畫展∼係我地學校架!!∼
睇完去行街∼好彩冇落雨姐!!∼
最討厭就係落雨!!∼
之後去左神婆屋k踩場!!∼
佢買左皮帶俾我∼仲係銀色∼哈哈∼
玩左一陣電腦∼返屋k嚕!!∼
夜晚睇tv∼