今年既生日禮物!!∼
我超鍾意呀!!∼
今日訓到11點∼好正呀!!∼
食完野就出街∼
同芝去行街街∼好曬也∼
佢係喜利買左2條褲&千色買左件3∼
之後去元朗廣場∼佢送左史迪仔梳俾我∼好開心呀!!∼
去kcf食野∼好耐冇食啦∼好好味呀!∼
坐左一陣就繼續∼行到4點幾∼佢要走∼
咁我就返屋k嚕!!∼
睇緊香港先生∼今年d仔都唔靚既!!∼
琴日同神婆&慧慧&珊&鬼一齊去睇”新紮師妹3”∼幾好睇呀!!∼
下午又係睇碟!!∼
今日既話劇學社演得幾∼我都係學社∼哈∼
學社仲win左呀∼
放左學又係返屋k睇碟!!∼
之後訓左一陣!!∼
夜晚睇tv∼
今年d參加者都唔錯∼
f.2有一隊都幾靚∼我都幾鍾意!!∼
我地級果隊都好靚!!∼
放左學∼返屋k睇碟!!∼
有排睇啦∼哈哈
今日同慧慧去新不江∼
買左鬥魚1&2集睇!!∼
之後行到好累!!∼
去慧慧到拎”惡作劇之吻”睇∼有排睇!!∼
哈哈∼