琴晚4點先訓∼今朝10點就起身∼
11點到同我fd去食lunch∼
食完...佢要去買野!!∼
之後送佢去搭車!!∼
返屋k hea左陣∼出面超熱!!∼
之後同神婆去買電話&上peoples台∼
陪佢行街∼
5點幾去買送!!∼
晚夜煮飯∼
今日好累呀!!∼
今日出奇地早起身∼同我fd去食m記早餐∼已經用左3張券∼
食去唱k∼要12:15先有房∼
我地去千色行啦...見到有好多史迪仔既野賣....超鍾意呀!!∼
我fd送左史迪仔鏡俾我!∼
我買左2支史迪仔既鉛筆&2個file∼
行完時間差唔多...去返neway∼
等到12點4到有房...唱2個鍾∼
喉嚨已經好痛!!∼
咁岩又落雨喔!!∼
返屋k玩電腦∼
夜晚去食pizza∼食到好飽呀!!∼
食完去行左一陣街!!∼
今日好早就醒左!!∼
之後去食早餐...食完返屋k hea...
好想訓覺...但訓唔到!!∼
2點幾出去...同呀儀行街!!∼
扭左3個蛋...買左像筋...電話保護貼...仲有眼鏡!!∼
之後去接我fd黎我到!!∼
我fd係我到住!!∼
我琴晚成晚冇點訓過∼今日好眼訓呀!!∼
之後6:30到打俾呀哥...之後又嘈醒埋呀安∼
去左mk睇”戀愛初歌”∼睇完去元綠食野∼
之後雯雯黎左mk搵我...之後去左唱k∼
唱到5點就走啦∼
去先達買電池...電話既電池壞左!!∼
搭西鐵返屋k∼好快就到!!∼
仲拎埋套kitty返屋k呀!!∼
仲有張3G電話卡!!∼大把電話傾啦!!∼
放低d kitty就去買送!!∼
今日本來要去會展架!!∼
之後冇去...去左銅鑼灣ceo 唱k∼
唱到4點...之後去左打機∼
打機果到有野玩喔...訂彩虹銀仔...我中左筆同野食∼呀哥同呀安中左公仔∼要左2隻魚...我拎左隻返屋k∼
之後搭車返屋k...我拎呀安張八達通去”嘟”...之後俾返佢!!∼
我抱住隻魚公仔行!!∼
返到屋k冇人!!∼