呢個星期都好累呀!!∼
又咳...仲有傷風...都唔知係咪感冒=.=”
日日都想訓!!∼
天氣一轉就死得人=.=”
p.s你媽媽講得岩...我地有我地既表達方法!!∼
有d野大家都唔可以講俾你媽媽聽...但我唔知你諗緊咩喔=.=”
我會學習照顧自己!!∼
都是你 光良 *誰 改變了我的世界 沒有方向 沒有日夜 我看著天 這一刻在想你 是否會對我一樣思念 #你 曾說我們有一個夢 等到那天 我們來實現 我望著天 在心中默默念 下一秒你出現在眼前 △想念的心 裝滿的都是你 我的鋼琴 彈奏的都是你 我的日記 寫滿的都是你的名 才發現 又另一個黎明 我的日記 寫滿的都是你的名 才發現 又是一個黎明 這是我 對你愛的累積
生日快樂!!!∼
勇敢的幸福 sweety 伴著盛開的花 蝴蝶才能飛舞 帶著希望 夢想才能飛往高處 迎著溫暖的風 我們不再無助 因為你的祝福 我的愛不辛苦 呼吸感動 我不再退步 讓音樂 趕走我的孤獨 我的勇氣 因為你的保護 不曾停下追逐真愛的腳步 種下愛 種下夢 種下我們的心願 讓陽光 照亮在 我們心靈最深處 那些事 那些歌 伴著我們的誓約 不能哭 我們要 挑戰未知旅途 不怕輸 我們有 笑聲交織著淚水 最勇敢的幸福
琴晚同神婆傾到3點幾先訓!!∼
今日好眼訓呀!!∼
同呀爸去飲茶∼
之後同陸瑩瑩去睇”地海傳說”∼好似唔知講咩=.=”
睇完戲好肚餓...去食左少少野∼
去千色行...見到好多史迪仔>v<”
我買左史迪仔毛巾唷>3<”
聽日又有測驗