講返琴日...我地去西貢北潭涌旅行!!∼
地方唔大...都冇其他學校既人去...真係好...唔係既話d爐唔夠用!!∼
買左好多野食...我燒左少少野食...就唔燒啦!!∼
其間仲見到好多螞蟻...好得人驚!!∼
之後去落左神婆到玩鋤大D...之後俾人叫返上去玩班活動...抓老鼠...幾好玩呀!!∼
miss pang輸左..俾人畫花面!!∼
最後影相...不過影得幾少...影完就走啦!!∼
我地最早一班走!!∼
等埋神婆佢地一齊去食野...食完就返屋k!!∼
沖涼訓左一陣!!∼
之後去千色等...去打邊爐!!∼
坐miss chu車去!!∼
d野好快就食晒!!∼
玩到12點先走!!∼
飛的士返屋k!!∼

|