今日好早起身返大陸......仲係好眼訓!!~
唔洗返學都耍咁早起身><"
好早返大陸......去羅湖醫院睇中醫=.="
睇完......我媽要去股票公司搵fd.......我睇人抄股票..=w="
去飲茶........d好難食.....仲衰過之前!!~
飲完......係周圍行下.....不過d野唔岩我睇=v="
行到冇野睇.........但要等人煲藥......幾鍾唔知點過........咁我就去東門行街街......我想左好耐啦.......呀媽去股票公司~
買左3套碟睇=w="仲有3件3......有件有毛毛好得架..仲好舒服
仲買左一卷藍色既冷唷!!!~
不過今日係好攰!!~ |