呢幾日係屋k好悶!!!~
夜晚唔敢訓覺........好驚呀!!!~
琴日黎左大姨到拜年.......順便係到訓!!!~
豆到好多利是呀!!!~
今日一朝就落雨!!!~
我表哥個女好好玩!!!~
不過好鐘意打人......仲"產"地!!!~
今晚先去婆婆到!!~
唔知幾時先返hk呀!!~
祝大家新年快樂!!!~
心想事成!!!~
身體健康!!!~
p.s希望我地既感情愈黎愈好!!!>3<"
琴晚點幾先返屋k!!~
去左食沙煲粥.......好正呀
不過我喉嚨痛呀......死.....冇藥食!!~
今年唔洗拜神呀!!~
好彩今年有利是姐!!~
今日去左東部華南城!!~
好靚呀.......有中國&外國feel!!~
不過d野好貴!!~
呢幾日開放日.......唔洗錢!!~
聽日再去!!~
p.s有人叫我去食飯.......但我返左大陸啦!!!~
今日係情人節又係敬師日!!!~
話8點返去練歌......但d人都未返齊!!~
已經開始派朱古力
之後入禮堂......有好多節目!!~
我地班既敬師蜜語拎冠軍
放左學係到影相
then去食壽司......好正........食到好飽!!~
之後去神婆屋k影相!!!~
去曬相玩左成個鐘
我聽日返大陸啦........唔知幾時先返黎!!!~
岩岩先執完野!!!~
p.s冇得同你去街......upset!!!~
今日好累呀....都唔知點解><"
仲要練歌喔!!~
唉.......