成日星期都冇假放!!~
終於都病左啦....係咁咳!!!~
係屋k訓左成日......好累呀!!!~
好期待下星期既謝師宴呀!!!~
呢幾日返工都係咁啦!!~
要早d返去食飯......不過咁早都食唔落.....食左一半就唔要啦!!~
放工之前要收野......d腸粉買唔晒又要丟入垃圾桶......不過我地得可以食的~
不過好眼訓就真!!~
今日第一日返工........都幾好!!~
唔算辛苦.......不過對住d野食好想嘔!!~
返到屋k好頭痛.......仲嘔左出黎><"
我驚我唔想食野=.="
今日去左見工........星期3返工~
夜晚去學倉頡~
又去冒險樂園換相簿
放學搭的士去荃灣
今日超累呀!!~
我耳珠好痛呀!!!!~
仲發炎呀.....仲有龍.....TwT"