今日去屯門行街!!~
終於買左袋啦!!~
其間見到Eric.....
聽日要工><"
琴晚去左miss屋k打邊爐&成班同學!!~
我地上天台打......好整.....望到天上有星星!!~
食左一陣....之後去落下面玩棋....飛行棋...我win左
之後又上返去.....有d人仲玩緊....我地爆秘密
佢地都食到差唔多了....我地玩猜媒.....win左下個一個人飲一口酒!!~
我地仲想繼續玩的....可惜會冇車搭!!~
唉....我已經感冒了!!~
今日成日都係屋k!!~
再見不是朋友 鄧麗欣
就當你的可愛沒法擋 為何誓要不速的到訪 唯有扮不慌不忙 各不相干 仍難防 情人眉目似當初好看 道別後 完全無事幹等於說謊 想起我 捱到硬朗 怎可給你 填我空檔 *我不信愛人離開竟可變密友 我早有滿城朋友代你聚頭 像情人溫柔 怕無端牽動我 無謂要放未放手(難道你 纏綿未夠) 我恐怕友情逃不出戀愛毒咒 再嬉笑也難忘記為你怎樣淚\流 和舊愛人親近怎獲救 饒恕我受夠 (陪著你這種好友 未夠修為承受 難道共你講 新歡他 怎挽手)* 就算有多少說話要講 如何扮知己安撫對方 如這樣好都分離 也真冤枉 為何還 前來移近你不滅臉龐 但又恨 再細看你肌膚的暗光 假使當 朋友待你 功\窺一匱 無法釋放
呢幾日好累呀!!!~
捱左4晚放......好眼訓....今日訓到1:30先起身!!~
哥哥送左份聖誕禮物&卡俾我!!~
今晚要睇頒獎禮呀!!~
聽晚去miss屋k打邊爐呀!!!
好開心呀....平安夜去左屯門市廣場睇楊丞琳呀!!~
仲影左好多相呀!!!~
可惜有人放我地飛機!!!~