君﹏回憶日記〕
有關你同我既事!!~唔好錯過......多d黎睇!!!~
kwan05132006
暱稱: kwan
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.........
想念!!
><"
嘻嘻!
文章分類
全部 (594)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5A
kaka
SY
我的留言板
風信子
神婆
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 594
留言總數: 49
今日人氣: 34
累積人氣: 5786
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 29 日  星期六   晴天


><" 分類: 未分類

好想快d換左部電腦呀!!~

唔知幾時先換到!!!~



2007 年 9 月 24 日  星期一   雨天


唉...... 分類: 未分類

部電腦好慢慢呀!!~

真係討厭呀!!~



2007 年 9 月 13 日  星期四   晴天


返學 分類: 未分類

返左成個星期學啦.......都幾好!!~

星期1-3返荃灣.....每日既時間都唔同.......有一日要返天后.......一個星期返4日.....好正!!~

唔知點解今個星期好累咁!!~

可能時間唔習慣啦!!~

我轉左髮型呀.........拉直左頭髮!!~



2007 年 9 月 8 日  星期六   晴天


hehe 開心 分類: 未分類

今日去左唱k......唱到2:30啦~

daisy去拎埋野就去蝴蝶灣......去沙灘玩......好正呀!!~

去到等埋神婆同晶晶咁去玩浪.........好舒服呀!!~

之後佢地玩鋤d........又聽歌..........玩到7點幾走!!~

佢地去食飯......我買粥返屋k食......好好味!!~

不過好累了!!~



2007 年 9 月 6 日  星期四   晴天


行街 愉快 分類: 未分類

今日去銀行入票.........諗住返屋k食夥既......點知電話響!!~

太好啦......有人同我食lunch.......同慧慧去左大快活食.......仲要去錯地方......我去左千色附近果間

之後daisy又黎左......咁就一齊去行街啦!!!~

去左天水圍新北江........d 3都睇唔岩........諗住買香水架......又睇唔岩><"

今日咩都冇買呀!!~

聽日要返學啦....不過係開學禮!~