好想快d換左部電腦呀!!~
唔知幾時先換到!!!~
部電腦好慢慢呀!!~
真係討厭呀!!~
返左成個星期學啦.......都幾好!!~
星期1-3返荃灣.....每日既時間都唔同.......有一日要返天后.......一個星期返4日.....好正!!~
唔知點解今個星期好累咁!!~
可能時間唔習慣啦!!~
我轉左髮型呀.........拉直左頭髮!!~
今日去左唱k......唱到2:30啦~
daisy去拎埋野就去蝴蝶灣......去沙灘玩......好正呀!!~
去到等埋神婆同晶晶咁去玩浪.........好舒服呀!!~
之後佢地玩鋤d........又聽歌..........玩到7點幾走!!~
佢地去食飯......我買粥返屋k食......好好味!!~
不過好累了!!~
今日去銀行入票.........諗住返屋k食夥既......點知電話響!!~
太好啦......有人同我食lunch.......同慧慧去左大快活食.......仲要去錯地方......我去左千色附近果間
之後daisy又黎左......咁就一齊去行街啦!!!~
去左天水圍新北江........d 3都睇唔岩........諗住買香水架......又睇唔岩><"
今日咩都冇買呀!!~
聽日要返學啦....不過係開學禮!~