返2日工......企到好累呀!!~
聽到有好多人唔做了!!~
我都唔知做到幾時!!~
聽日又要返學!!~
成個星期都好累呀!!~
仲訓唔著呀!!~
星期6就返第2份工了.....有d緊張呀!!~
好耐冇見彩燕啦!!!~
今日同佢去行街.......好耐冇行街啦.....行到好累呀!!~
買左條牛仔褲......返工要著自己3呀!!~
行到好累.....去吉野家坐
我媽係喧打電話黎吹我陪佢買電話><"最後都都冇買到!!~
之後買左件3!!~
呢排同我地班既男仔玩得好癲.........未上堂前就玩鋤大d
e+星期4,5都要返補習份工.......鬧人鬧到喉嚨都痛><"
唉.....e+ d小朋友真係難教!!!~
下個月既星期6,日返多份pt.......係做sales.......係長沙灣廣場返!!~
努力儲錢買野!!~
傻瓜 溫嵐
其實他做的壞事我們都懂 沒有什麼不同 眼光閃爍 曖昧流動 閉上眼當作聽說
其實別人的招數我們都懂 沒有什麼不同 故作軟弱 撒嬌害羞 只是有一點彆扭
傻瓜也許單純地懂 愛得沒那麼做作 愛上了我不保留
傻瓜 我們都一樣 被愛情傷了又傷 相信這個他不一樣 卻又再一次受傷
傻瓜 我們都一樣 受了傷卻不投降 相信付出會有代價 代價只是一句傻瓜