今日同慧慧一齊大陸!!~
去左羅湖搭的士去睇鞋........好想買架........但睇唔岩!!~
去味千食lunch.......不過好熱......冷氣唔夠凍!!~
之後去寶華樓.........買左梳,鏡,史迪仔磁貼同木牌......可以刻名的
之後上華城買3,皮帶,襪,碟,袋........其間食左小丸子呀!!~
行到好累去......麼麼茶到hea.......鋤d.......食野......聽歌
5點幾我fd黎啦........一齊去左萬像城......頂.....全部都係名牌
去頂樓既美食廣場食野.......d野好正.......不過太少野揀啦!!~
食完野係傾計........講到好好笑!!~
之後搭地鐵去羅湖........搭巴士返屋k時......架車好臭.....頂.....有個冇公得人心既人脫鞋啦........成架車下層好臭......我以為有屎係巴士到...........點知一睇隔離......馬上行上上層坐.......隨後都有人上黎.........之後我地係咁笑!!~
不過今日玩得好開心呀!!~
|