幾日冇打日記啦!!~
今日去睇謝師宴條裙..........試左幾條.......總係覺得欠d野!!~
之後我買左條裙.....哈哈~
返屋k做埋d功課!!~
5點就出去啦!!~
上堂好好笑笑呀!!~
今日同班fd去唱k呀.......好正呀......好耐都冇唱啦!!!~
仲見到d熟人~
唱完佢地去穿耳.......woo.....有人一連打2隻
之後去神婆屋k hea啦~
玩下電腦.......傾下計........咁就一日啦!!~
今日呀哥陪我去黃大仙求簽呀~
求到上上簽呀
之後落荃灣睇個女仔啦........頂......冇開門=.=
之後去葵興美心等人~
食完飯.....之後去學倉頡.....幾好笑呀!!~
返到屋k已經11點了
呢排好累呀!!~
今日又大一歲了=v="
今朝9點幾去飲茶~
之後返屋k訓覺!!~
玩左一下午電腦~
夜晚去左食飯!!~
e+好眼訓呀!!~
今朝真係討厭......俾電話嘈醒!!~
醒左就訓唔著啦!!~
食完野.....同媽咪去買電話.......佢換電話!~
之後去左千色行左一陣........等埋慧慧一齊去穿耳!!~
嘩......都幾痛下>﹏<"
同埋珊一齊去天水圍行......拎左set頭既card~
之後返元朗.......行左一陣.....我買左史迪仔扇>3<"
由於琴日玩得太累啦.....今日行左一陣都好累!!!~
返到屋k feel到隻耳仔有d痛!!~