所以有筆試mock都考完啦!!!~
聽日考埋eng oral就考完啦!!~
阿姨今日黎左......又有錢收
今日去流浮山食海鮮呀....都幾好味!!!~
講左出黎係好d.......但問題仲未解決!!~
我都唔知講左有冇=.="
多謝你肯我講!!~
但我仍然唔知道點做!!~
日日都覺得好煩呀!!!~
自己d野都管唔掂.....唉.......
同你做朋友真係好d!!!~
也許 蜜雪薇琪
也許只是個不小心 我卻看見你的表情 低頭不語 卻緊緊皺著眉 閉著眼 也許我裝的太可疑 當作沒什麼了不起 你的顧慮 卻讓我無法呼吸 #沉默 我們的壞習慣 也許空洞的對白 不想只是隨便說說 為何你總不懂 我只能接受 *最後 你終於承認了 其實你沒那麼愛我 而我心疼了 大聲哭了 再也不特別了 最後 我終於放晴了 其實你沒那麼愛我 而我放手了 不再等了 謝謝你曾給的 都值得
白色情人節快樂!!!!~
呢排屋k好煩呀!!!~
琴晚同呀爸爭電話整到流血!!~
真係第一次聽........電話可以整到流血!!!!!!!!~
你下次再打黎........睇我仲產唔產你上天花板!!!~
仆你個街.....間接整到我流血!!!!!!!~
搞到我今日寫字唔方便!!!!~