君﹏回憶日記〕
有關你同我既事!!~唔好錯過......多d黎睇!!!~
kwan05132006
暱稱: kwan
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.........
想念!!
><"
嘻嘻!
文章分類
全部 (594)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5A
kaka
SY
我的留言板
風信子
神婆
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 594
留言總數: 49
今日人氣: 0
累積人氣: 5881
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 3 日  星期六   晴天


唉∼ 分類: 未分類

唉...星期2開始考mock啦!!∼

時間冇多了!!!∼

有咩事...考完會考先理!!∼

朋友們少d搵我玩!!!∼



2007 年 2 月 28 日  星期三   晴天


唉..... 分類: 未分類

今日好眼訓呀!!~

唔想咁早起身返學呀!!!~

p.e考體能........跑到我想死!!~

跑完係咁咳...辛苦到死!!!~

仲好累呀!!!~

 

 

p.s點解有d唔舍得既感覺@@



2007 年 2 月 27 日  星期二   晴天


嘻∼ 開心 分類: 未分類

今日晨早俾我媽嘈喔......一早起身睇碟=.="

之後我fd黎hk.....我上水等佢.....佢送左史迪仔俾我呀

佢買完野就走啦!!!~

咁我同神婆去睇"心想事成"......幾好睇呀!!~

睇完去食野!!~

之後去行街......買左史迪仔筆呀!!~

我用左好多錢.......但我冇買過d咩=.="

唉.......聽日返學啦!!~



2007 年 2 月 25 日  星期日   晴天


拜年∼ 分類: 未分類

今日好早俾人嘈醒...琴晚2點幾先訓!!∼

今日去飲茶∼

上姑婆到坐左一陣...媽咪係到打麻雀∼

之後去神婆屋k影相

之後去補習∼

補完...神婆去剪頭髮...我去拎相∼

then我地去元朗公園影相

今日好鬼熱呀!!∼

我買左史迪仔鎖匙扣&電話繩∼仲識閃電架!!∼

7點幾上返姑婆到...8點幾先去食飯!!∼

食到好飽呀!!∼

 

 

 

 

p.s我同佢散左啦!!~

同你一齊左唔係好耐.......但都開心!!~

我今次散都開心......唔知係咪感覺淡左!!~

再見也是朋友!!~



2007 年 2 月 23 日  星期五   晴天


分類: 未分類

終於返左黎啦!!~

今日自己一個返......媽咪聽日先返!!~

收到好多利是呀!!~

仲影左好多相!!!~