唉...星期2開始考mock啦!!∼
時間冇多了!!!∼
有咩事...考完會考先理!!∼
朋友們少d搵我玩!!!∼
今日好眼訓呀!!~
唔想咁早起身返學呀!!!~
p.e考體能........跑到我想死!!~
跑完係咁咳...辛苦到死!!!~
仲好累呀!!!~
p.s點解有d唔舍得既感覺@@
今日晨早俾我媽嘈喔......一早起身睇碟=.="
之後我fd黎hk.....我上水等佢.....佢送左史迪仔俾我呀
佢買完野就走啦!!!~
咁我同神婆去睇"心想事成"......幾好睇呀!!~
睇完去食野!!~
之後去行街......買左史迪仔筆呀!!~
我用左好多錢.......但我冇買過d咩=.="
唉.......聽日返學啦!!~
今日好早俾人嘈醒...琴晚2點幾先訓!!∼
今日去飲茶∼
上姑婆到坐左一陣...媽咪係到打麻雀∼
之後去神婆屋k影相
之後去補習∼
補完...神婆去剪頭髮...我去拎相∼
then我地去元朗公園影相
今日好鬼熱呀!!∼
我買左史迪仔鎖匙扣&電話繩∼仲識閃電架!!∼
7點幾上返姑婆到...8點幾先去食飯!!∼
食到好飽呀!!∼
p.s我同佢散左啦!!~
同你一齊左唔係好耐.......但都開心!!~
我今次散都開心......唔知係咪感覺淡左!!~
再見也是朋友!!~
終於返左黎啦!!~
今日自己一個返......媽咪聽日先返!!~
收到好多利是呀!!~
仲影左好多相!!!~