聽日放假...一連放4日∼銀禧校慶∼
好彩冇報名參加學生代表姐...難得放假都要返學...我先唔返!!∼
我要努力儲錢買野呀!!∼
我真係諗太多........不過唔知幾時會發生!!!~
到發生時......我驚嚇死我
今日好開心......又win左馬!!~
大聲說愛我 劉依純
站在街頭望著遠方燈火 明滅閃爍像在提醒著我 來來往往的人群之中 有多少顆心在黑夜浮動 繁星點點到底哪顆是我 而你是否也在浩瀚星空 不停轉動守在我的身後 天長地久直到時間盡頭 只要大聲說愛我 說願陪在我左右 我會笑著說 你將是我的港口 只要你大聲說 你永遠愛我 你會發現有我 每一分鐘
好懶呀!!∼
好耐冇打日記∼
今日成日好開心咁笑
我地班仲有人跳舞...笑死人啦!!∼
真係好好珍惜呢d咁開心既日子!!∼
p.s唔知聽日會點><”
時間過得好快......面對既日子將會來臨
都唔知發生好事定壞事!!~