大家新年快樂!!∼
新既一年新既開始...人人身體健康!!∼
今日好開心呀!
我win左馬...雖然唔係好多...都好過冇呀!!∼
去左m記食薯條呀...估唔到有人請
之後行街...行到腳痛...回家!!∼
今日俾我媽嘈醒...話返大陸...佢自己係到睇報紙...又唔走...之後我發脾氣...唔想同我佢講野!!∼
之後開電腦玩∼
下午睇碟∼
等呀爸返黎去打印機...不過e+唔識用打印><”
咁就一年啦...不過唔記得發生過咩事...但你既事...我係記得架!∼
2006再見啦!!∼
今朝好擔心部電腦...琴晚開唔到機...今日拎落去俾人睇又得喔...部電腦玩我=.=”
食完野...換好3...同慧慧去屯門∼
我地慢慢行...我係crazyroom買左個袋∼
好想買3架...但我呢排買左好多3啦=3=”
我仲有褲同鞋未買∼
走時去奇華拎餅∼
之後去天水圍想買褲...但睇唔岩><”
買左對靴...返黎呀媽俾返錢我
今日拎左咁多野...手都累!!∼
聽日係今年最後一日唷!!∼
愛一個上一課 容祖兒
像有感情 到天星 看風景 他似無還有偏卻 不承認 為了此人 算初戀 太高興 失去承受更悲傷的本領 然後遇著 我至今的經典 曾緊張得似應戰 一晚渡無限風險 然後漸漸 沉重到 不願見 人會變 情會厭 從沒甚麼保險 *誰擔保可不可 有一個愛一個 為何我不可 值得好點結果 即使悔恨又如何 別離得多不痛楚 其實帶淚都該慶賀 失戀不怕多 得多天的許可 愛一個上多一課 自由也不錯 被吹熄的愛火 光影總算照亮過 想開心如何懶惰 無謂算盡機關只要情動 也不敢錯過* 逃避寂寞 期待吃喝玩樂 談得多戀愛更覺 不領會何謂快樂 誰是玩伴 誰是愛的幻覺 誰與我 能永遠 留在夢中天國