君﹏回憶日記〕
有關你同我既事!!~唔好錯過......多d黎睇!!!~
kwan05132006
暱稱: kwan
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.........
想念!!
><"
嘻嘻!
文章分類
全部 (594)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5A
kaka
SY
我的留言板
風信子
神婆
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 594
留言總數: 49
今日人氣: 37
累積人氣: 5789
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 30 日  星期六   晴天


討厭∼ 鬱悶 分類: 未分類

呢幾日上網好慢!!∼

仲要上唔到msn

冇野玩...好悶呀!!∼



2006 年 12 月 25 日  星期一   晴天


聖誕節 愉快 分類: 未分類

今日好早醒左∼

呀爸呀媽返大陸∼我唔想返!!∼

起身洗頭...換3...落街買野食∼

去之前去千色買左d野俾呀哥...佢成日話我冇送野俾佢=.=”

約左姑奶去太子傾野...點知話紅日唔開門...要再約過...不過我冇時間!!∼

一早去左太子...行左去mk∼

自己行街...要等呀哥佢地...唔知幾點出到∼

係旺中買左件3∼有好多靚衫賣...都係費是買咁多3∼

之後係新芝城睇史迪仔∼

去無印買筆...我媽話買支筆俾佢win馬

呀哥到左先...係kcf等呀安...我行到腳痛!!∼

之後去食日本...見到佢地食得好得人驚...食好多野

之後去潮流特區買史迪仔...超多呀>3<”

呀哥送左個筆袋俾我∼

我送左電話繩俾呀安...之前佢生日!!∼

因上次冇去迪士尼...呀安話買史迪仔俾我...e+送2份∼

 <-散紙包

 <-被

買完去打機...玩馬機...好白痴

11點到返屋k!!∼

今日都仲有頭痛...救命呀!!∼



我會掛念你 開心 分類: 未分類

我會掛念你   Kelly

行李放滿身邊 此刻我給你發現
人紅著眼湧出小雨點
明是昨天苦苦訓練一千遍
臨別的一刻不想哭一聲
無奈這晚 我哭得四方都聽見

臨行撲向你雙肩 雙手去感覺你面
言詞尚欠 心底的卻萬千
曾是雪天 一起向日出光線
承諾彼此一生相依身邊
無奈這晚向天邊客機講再見

我會掛念你 當星光優美
 在晚空察看遠方中的角落 訴說你樂與悲
 我會掛念你 當分開千里
 就算我世界 有繽紛天與地
 我眼內仍是你

傳達遠方 聽筒裡熟識聲線
期望你會好好開始一天
臨睡我會以一張照片可再見

我眼內仍是你



2006 年 12 月 24 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


平安夜∼ 開心 分類: 未分類

今朝俾人嘈醒去飲茶∼

之後去左行街∼買左個保溫壺∼

返屋k拎野去補習∼不過好眼訓...聽唔入耳...仲頭痛!!∼

放左...去千色行...買左一對史迪仔杯

<-其中一隻

仲買多個杯同電話繩送俾我fd∼

返到屋k好累...又唔多想出街!∼

呀爸俾左錢我...話買聖誕禮物...都好過冇!!∼

大家聖誕快樂!!∼