今日好早醒左∼
呀爸呀媽返大陸∼我唔想返!!∼
起身洗頭...換3...落街買野食∼
去之前去千色買左d野俾呀哥...佢成日話我冇送野俾佢=.=”
約左姑奶去太子傾野...點知話紅日唔開門...要再約過...不過我冇時間!!∼
一早去左太子...行左去mk∼
自己行街...要等呀哥佢地...唔知幾點出到∼
係旺中買左件3∼有好多靚衫賣...都係費是買咁多3∼
之後係新芝城睇史迪仔∼
去無印買筆...我媽話買支筆俾佢win馬
呀哥到左先...係kcf等呀安...我行到腳痛!!∼
之後去食日本...見到佢地食得好得人驚...食好多野
之後去潮流特區買史迪仔...超多呀>3<”
呀哥送左個筆袋俾我∼

我送左電話繩俾呀安...之前佢生日!!∼
因上次冇去迪士尼...呀安話買史迪仔俾我...e+送2份∼
<-散紙包
<-被
買完去打機...玩馬機...好白痴
11點到返屋k!!∼
今日都仲有頭痛...救命呀!!∼ |