君﹏回憶日記〕
有關你同我既事!!~唔好錯過......多d黎睇!!!~
kwan05132006
暱稱: kwan
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.........
想念!!
><"
嘻嘻!
文章分類
全部 (594)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5A
kaka
SY
我的留言板
風信子
神婆
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 594
留言總數: 49
今日人氣: 11
累積人氣: 5840
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 23 日  星期六   晴天


令你開心不顧甚麼 分類: 未分類

大細心   方力申

若是問志願 我想你開心
你愛那一個 自然換到傷感
才叫我無限細心 唯求使你
曾陪我 可快樂至今

是自大志願 制止你心酸
要對你心軟 給你打算
憐愛你 從未覺得倦
上天恩賜我 怎可怨

事物會消逝 愛侶會失勢
我有的一切 自問也許值得你快慰
做情人一世

* 令你開心不顧甚麼
明白愛你不可出錯
如令你有一點不妥
誠懇去認錯
會叫我更加好過
為你傷心不算甚麼
曾預算過犧牲更多
如若計較得失因果 不是我
在懷裡有你 哪曾活錯 *

並沒大志願 我只要相戀
要愛到很遠 不再幽怨
呈獻我 償盡你心願
用坦率對你 不兜轉



聖誕聯歡&入camp∼ 開心 分類: 未分類

琴日學校聖誕聯歡∼

一早入禮堂好多獎要頒...之後聽人唱歌...唔知唱咩=.=”聽到想訓∼

到分班活動...有好多野食呀!!∼

好彩食左d飯...冇時間食lunch∼

有好多零食食∼仲有聖誕禮物&卡收∼

我份禮物又係史迪仔既野∼

下午點幾集合...入camp啦∼

去到有2個鍾係free time∼玩左一陣...就入房傾計!!∼

到6點去bbq∼我食得好少∼

仲玩燒麵包=.=”好彩唔係低分∼

到9點幾可以返房啦...d人去沖涼∼

沖完就係到傾計...同埋miss一齊傾∼

到點幾d人開始訓覺...不過我係訓唔到...但我好想訓!!∼

到4點幾先訓左一陣∼

期間有人冇訓...係到跳舞


7點就要起身∼7:30集合∼

要做早操喔!!∼

then食早餐...返房執野...去唱歌

then玩野外定向...要搵8張卡...但有3張搵唔到!!∼

返房總結2日既比賽...有一組人要食檸檬

食埋lunch就搭車走∼

超眼訓...2點返到屋k訓覺!!∼



2006 年 12 月 21 日  星期四   晴天


嘻∼ 愉快 分類: 未分類

琴晚傷風...好辛苦先訓到><”

今日好累...完全唔似上課

好難得上eng堂訓左一陣...真係好舒服...未試過上堂訓覺!!∼

放學去圖書館借書...話我有書未還-0-”真係頂佢...成日都係咁...我都冇借過果本書∼

點知神婆搵我...問我去唔去千色行...佢要買禮物∼

好多人買禮物...佢地行左好耐都揀唔岩=.=”

我買左史迪仔電筒...好細個...好中意呀!!∼

行完就走啦...返屋k時...見到好多同學=.=”

岩岩執完入camp d野...好期待聽日d野食同埋我份禮物

星期6先出黎!!∼

聽日著班衫...真係好!!∼

聽日朱媽生日∼生日快樂!!∼



2006 年 12 月 20 日  星期三   晴天


wow...... 滿足 分類: 未分類

呢2日我地班好認真咁練詩歌∼

今日就比賽...拎左個唔知咩獎∼不過好過冇∼

我地咁團結...有個獎以作鼓勵...唔錯!∼

後日就入camp...唔知著咩衫好



2006 年 12 月 17 日  星期日   晴天


好玩∼ 分類: 未分類

講返琴日∼

成個下午係屋k睇碟∼

睇到4點幾...玩左一陣電腦∼

咁就沖涼...換3...同呀媽去上水等呀爸一齊返大陸∼

去我媽個fd到∼

嘩...間屋係豪宅...2層半...超大呀!!∼

不過我鍾意都係隻狗!!∼

成班人係到飲紅酒...頂...有人唔放過我...係咁叫我飲=.=”

飲完紅酒...又飲啤酒=_=”

個個飲到醉晒...係咁吹水!!∼

我就好無奈...成晚俾一個阿姨係咁講我><”

d人係到打麻雀...我都好悶...係到食零食!!∼

之後我fd帶我出去行...雖然黑黑麻麻睇唔清楚...不過d環境係幾靚!!∼

到12點真係頂唔順...上我fd間房訓...不過都係訓唔著...都唔係自己既龍床∼

2點幾被人叫起身...個個都走晒∼

有人車我地去黃崗返香港...超眼訓!∼

返到屋k3點幾...訓覺!∼

今朝係咁俾電話嘈

12點幾個電話問我食野未...但我仲係好眼訓

食完野...去補習都係眼訓!!∼

返到屋k訓覺!∼

今晚要早d訓!!∼