講返琴日∼
成個下午係屋k睇碟∼
睇到4點幾...玩左一陣電腦∼
咁就沖涼...換3...同呀媽去上水等呀爸一齊返大陸∼
去我媽個fd到∼
嘩...間屋係豪宅...2層半...超大呀!!∼
不過我鍾意都係隻狗!!∼

成班人係到飲紅酒...頂...有人唔放過我...係咁叫我飲=.=”
飲完紅酒...又飲啤酒=_=”
個個飲到醉晒...係咁吹水!!∼
我就好無奈...成晚俾一個阿姨係咁講我><”
d人係到打麻雀...我都好悶...係到食零食!!∼
之後我fd帶我出去行...雖然黑黑麻麻睇唔清楚...不過d環境係幾靚!!∼
到12點真係頂唔順...上我fd間房訓...不過都係訓唔著...都唔係自己既龍床∼
2點幾被人叫起身...個個都走晒∼
有人車我地去黃崗返香港...超眼訓!∼
返到屋k3點幾...訓覺!∼
今朝係咁俾電話嘈
12點幾個電話問我食野未...但我仲係好眼訓
食完野...去補習都係眼訓!!∼
返到屋k訓覺!∼
今晚要早d訓!!∼ |