今日好似訓極都唔夠∼
成個腦諗緊要同你講咩=.=”
好似已經冇野好講....有d野唔可以同你媽講∼你都唔會同你媽講...之後同我講返∼
好似同你既距離拉遠左><”好想拉返近!!∼
你淨係識笑...都唔明你諗緊咩!!∼
希望好似你咁講...養到肥肥白白!!∼
p.s有時覺得你真係好傻仔
我有野諗到會同你講!!∼
精選 Twins C:如果只准許記低某幾段 誰要再記住曾經怎中箭 如唇邊親匿的記憶 仍然溫暖 時時舔舔唇 當他美點 G:回憶中精選你可愛那一面 煩惱與缺陷其它一概不算 想當初牽手的瞬間 仍然心軟 來年忘了你以前 要寫進自傳 * C:只想從前的溫馨 不數從前的罪證 C:怨懟過盛 G:忿忿不平 T:會煞掉幸褔的回聲 G:只想纏綿的風景 不講如何熱烈火並 T:要記住的我一早心領 其它 無意認領 G:情話仍是甜 離別仍沒有見 C:分手的心酸 怎麼當經典 T:明日回味時 調味誰又要添加抱怨 G:情歌中精選最優美那一段 煩惱與缺憾其它一概不算 C:想當初牽手的瞬間 隨時心又軟 T:明明和你愛完 記憶也新鮮 T:只想從前的溫馨 不數從前的罪證 G:怨懟過盛 忿忿不平 怕有日從此哭盲眼睛 T:珍惜平和的心境 即使為人特別感性 C:你也無需愛出抑鬱症 情感只求盡興 T:回聲終於都會消散安靜 情話卻永遠也 心領
今日都係好累!!∼
食左成個星期藥...中西都有=.=”
一返到就調位...同小勤坐∼
我地班呢排愛上左玩泡泡龍∼
放學補電腦...個程式好難...對得多眼都花!!∼
聽日又要返學測英文!!∼
今朝睇完醫生先返學!!∼
喉嚨仲係好痛好痛!!∼
e+咁既天氣...好多人病!!∼
大家小心身體!!∼
p.s你放心啦...我耐唔耐會搵你媽媽傾下計!!∼
哈哈∼同你媽媽傾電話...好似教女咁!!∼
我係到諗...3個月後...你會有改變嗎?定係已經忘記左我!
大家既感情有變嗎??有冇之前咁好呢?
呢幾日月要考驗大家感情??難到真係要用心去感應嗎??
聽你語氣...你好似唔會難捱...但我唔係!!∼
我覺得諗得咁多...自己就會亂諗野...唔諗又唔知點=.=”
我愈知道你多野...就愈快忘記!!∼
我可以點做??
我驚我有一日會害怕!!!∼
你好好保重!!∼
唉....