電腦整好啦!!~
不過睇字好似唔清咁!!~
我對鞋仲未買呀.......冇黑色呀!!!~
p.s今日好日子!!~
電腦開唔到呀!!!∼
冇心情做其他野!∼
仲有一個月就到考mock啦!!!∼
真係要好好溫書啦!!∼
今日我既親戚黎我到住!!∼
我放左學去睇醫生...等左成個半鍾
仲打左支針呀!!∼
夜晚出街食飯...去打邊爐...不過我冇食!!∼
p.s我部電腦開唔到!!!∼
部電腦好慢呀!!~
之前仲開唔到機!!~
check 到條ram有問題....要拎去保養!!!!~
upset!!~