君﹏回憶日記〕
有關你同我既事!!~唔好錯過......多d黎睇!!!~
kwan05132006
暱稱: kwan
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.........
想念!!
><"
嘻嘻!
文章分類
全部 (594)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5A
kaka
SY
我的留言板
風信子
神婆
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 594
留言總數: 49
今日人氣: 8
累積人氣: 5880
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 12 日  星期四   晴天


開心 分類: 未分類

今日起左身拎部腦落去睇.......睇下點解咁慢........好條ram冇事姐......仲update左防毒

之後去千色買左個polo銀包俾呀媽......仲周圍行下.......出左好多史迪仔既呀......我買左個mouse pad呀

之後返屋k上網.........同返小學同學傾計好開心呀!!~

可惜佢地既聚會過左啦!!!~



2007 年 7 月 11 日  星期三   晴天


嘻嘻~ 分類: 未分類

今日同聽日都放假呀!!~

起身諗住拎電腦落去整.......點知果個人唔得閒!!~

去剪頭髮啦.......都等左幾耐下.......我要去mk呀......好彩冇錯過時間

睇5點幾果場"女人本色"幾好睇.......值得推介!!~

睇完係新世紀美食廣場食野........之後去波鞋街睇鞋........呀哥同呀安走先....我同令一個fd行.......咁岩佢又係mk喔

終於都睇岩對鞋啦.......係puma的.......到處d價錢都差唔多......不過都有8折

不過都係好累!!~



2007 年 7 月 6 日  星期五   晴天


話劇 開心 分類: 未分類

今日終於都出糧啦......好開心呀.......可以買野啦!!~

去bank到拎左錢!!~

約左4點去元朗廣場等..........行街........我想買波鞋.....但睇唔岩><"

買左張1GB 既SD卡.......嘻嘻

扭左個史迪仔

我地去食日本野......食到好飽........仲食唔晒!!~

食完去睇話劇......學校銀禧校慶既話劇.......有d都幾好笑!!~

由7:30到10:30.........11點幾先散場!!~

返屋k時去m記買左杯新地食.....好好味呀!!~

今日唔知點解好眼訓呀!!~



2007 年 7 月 4 日  星期三   晴天


唉..... 分類: 未分類

今日返工去個廁所返黎唔見左支筆........放工收野時又見到喔=.="

但唔小心俾熱水碌到手......超痛呀!!~

好彩有人有藥膏.........擦左舒服好多!!~



2007 年 6 月 30 日  星期六   陰天


返工 分類: 未分類

呢幾日返工都係咁!!~

不過放工有雲吞食......好正!!~

好期待出糧呀!!~

我就可以買好多野!!~