今日終於都出糧啦......好開心呀.......可以買野啦!!~
去bank到拎左錢!!~
約左4點去元朗廣場等..........行街........我想買波鞋.....但睇唔岩><"
買左張1GB 既SD卡.......嘻嘻
扭左個史迪仔
我地去食日本野......食到好飽........仲食唔晒!!~
食完去睇話劇......學校銀禧校慶既話劇.......有d都幾好笑!!~
由7:30到10:30.........11點幾先散場!!~
返屋k時去m記買左杯新地食.....好好味呀!!~
今日唔知點解好眼訓呀!!~ |