今日得9度.....新界就低2-3度.......得返7度......凍死我了
今朝一起身煮左個公仔麵食
之後上去新元中.....睇stitch既外套.....件3好長呀......件衛衣就冇s size喔......好想買呀!!~
之後終於都買左adidas波鞋......恨左好耐了
跟住就趕住去salon染髮......染左啡色呀!!~
又趕住去返工啦!!~
夜晚又趕住返屋k煮飯!!~
希望聽日唔好落雨呀!!~
今日同慧慧行天水圍!!~
一齊食埋lunch就搭車去了!!~
買左條短褲and一件打底3~
我想買外套.....可惜睇唔岩!!~
討厭的落雨天.....幾時先停雨呀!!~
今日終於都考完試了!!~
太好啦!!!
聽日開始去行街買野......
我仲買左條褲!!~
今日考完試去左葵芳行街......約左彩燕食lunch~
好彩今日唔係空手而回.....買左一件套套同一件長衫!!~
仲欠adidas鞋未買!!~
今日係我last day......唔做太開心了......d人好黑人憎!!~
有個岩岩新入職做一個星期到個女仔又話唔想做!!!~
聽日開始考試了..........考到29呀!!~
希望快d考完....咁就有得玩啦!!!~