今日對我黎講冇咩特別......有情人同冇情人都係咁過!!~
今日出奇地10點幾就醒左......sd sms俾人.....之後電話響.....傾左一陣!!~
成日係屋k玩電腦同睇劇集啦!!~
係屋k呆左一日.....悶死我....為有問人去唔去睇戲啦.....終於有人同我去了...去左睇魔法奇緣.....幾好笑...d歌又好聽........個女主角又靚!!!~
太多人睇啦......坐左係第一行睇.........睇到我好暈@.@
睇完就返屋k了!!~
今日條街比平日多人........特別係情侶多........仲有手上拎住一扎花!!~
希望大家情人節快樂!!~
我仲要繼續悶幾日唷 |