琴日返工既補習社入camp啦!!~
去屏山既女童軍康樂型!!~
上左一日堂......夜晚bbq啦.....我唔想燒......同神婆出返元朗食飯啦!!~
本黎訓.......12個人既單人床.....之後訓左轉左房訓雙人床.........頂.........仲要成晚冇訓.......成班仆街好嘈!!~
早上一開門就走....返屋k訓覺
今日上補習社training啦.......搞到我好眼訓......又餓喔....頭又痛!!~
點幾等埋慧慧去食lunch.....已經好餓了!!~
之後去左行街啦!!~
佢地去左睇袋........都係買唔到!!~
買左指甲既貼紙.....整到好靚呀....好過出街整!!~
唔知點解今日好累!!~
今日放左學去睇醫生啦!!~
同個醫生問.....有咩唔舒服.......咁我就答佢啦.....之後個醫生話我答得佢好可愛....我都未見過d醫生咁樣問人的
之後返到屋k食飯!!
呢排好累呀!!~
有好多野想買.....但唔夠錢呀!!~
好擔心.....之後既路!!~
返左學2日.........今日超累.......好眼訓!!~
喉嚨又痛.....希望快d好!!!~
考試d成績都知道左d.......不過最擔心係英文.....希望合格啦!!~