君﹏回憶日記〕
有關你同我既事!!~唔好錯過......多d黎睇!!!~
kwan05132006
暱稱: kwan
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.........
想念!!
><"
嘻嘻!
文章分類
全部 (594)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5A
kaka
SY
我的留言板
風信子
神婆
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 594
留言總數: 49
今日人氣: 0
累積人氣: 5863
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 7 日  星期二   晴天


愉快 分類: 未分類

今朝教左鬧鐘起身.......同慧慧..神婆心佢地既fd去睇"保持通話"......個故事我覺得幾緊張!!~

睇完上左2樓睇3......買左件外套!!~

之後去左食飯.......間野麻麻地!!~

之後去左睇耳筒........佢地睇唔岩!!~

去左元朗廣場行........行到好累........又想訓覺喔!!~

之後都係返屋k了..........搭輕鐵啦.........新元朗中心開左間新店係賣袋的!!~

我睇中個袋都幾鐘意........係原價既3分之1........so我買左了!!~

返學有新袋用了



2008 年 10 月 6 日  星期一   晴天


眼訓 疲倦 分類: 未分類

琴晚訓唔著呀.......之後搵人傾電話.......差唔多3點先訓!!~

7點幾又起身返學了...........好唔想起架!!~

早左放學喔..........之後返屋k啦!!~

買埋飯盒返屋k食......睇左陣tv!!~

之後就出街了,,,,,,,去左千色行左陣..........等埋我媽去左睇3........可惜我媽話唔靚........冇買到!!~

我媽買左個c line袋

我想買polo個袋呀........儲錢買

我d功課呀........



2008 年 10 月 1 日  星期三   晴天


^^ 開心 分類: 未分類

今日訓到12點先起身........琴晚傾電話傾到3:30呀!!~

之後同爸爸去食早餐..........期間去左pk放低d3先!!~

食完.......去左千色行左一陣!!~

買左電話既後備電池呀!!~

之後去左唱k........慶祝神婆生日........有慧慧.....judy.......陸瑩瑩......郭珊珊!!~

唱到差唔多5:30就走啦!!~

我要去返工!!~

最近有個人好想識佢呀.........佢有佢既影子!!!~



2008 年 9 月 29 日  星期一   晴天


嘻嘻 愉快 分類: 未分類

今日唔想起身呀.........好累呀!!~

最終都要起身......整左4個字就出門啦!!~

搭西鐵有優惠呀......過海先11元喔!!~

放12點喔......約左人去行街啦!!~

去左sogo睇電話繩啦!!~

睇中左agnes.b的......之後繼續行啦!!~

突然想去唱k喔......去左neway唱啦........唱happy hour 

之後去返sogo買agnes.b電話繩......有埋卡套的!!~

   

 



2008 年 9 月 28 日  星期日   晴天


討厭 分類: 未分類

之前個日記係咁上唔到喔!!~

呢幾日好累呀!!~

做功課要睇好多書呀........d書又貴喔......為有copy啦!!~

一個星期有3日返早呀!!~

琴晚唔知咩事.......成晚都訓唔著呀!!~

仲要俾個仆街激嬲喔!!~

9/22

今日超熱呀!!~

唔夠12點就放學了!!~

1點就返到屋k啦!!~

食食下飯.......停電喔.......好熱呀!!~

食完飯就出街啦!!~

去千色hea左個幾鐘.......之後係樓下商場到hea........4點幾就返屋k了!!~

21/9

今日放假呀!!~

去Daisy去左天水圍睇戲......睇"金瓶梅"3級的

本黎係元朗戲院睇架.......不過未開門!~

睇完去左食野........又行左陣!~

之後去左新不江.......買左2件3

返到元朗買左條褲!!~

16/9

今日第一日返學.........好多唔識既人!!~

不過要好早起身呀.......好眼訓呀!!~

逢星期四唔洗返呀!!~

E+好累呀