今朝教左鬧鐘起身.......同慧慧..神婆心佢地既fd去睇"保持通話"......個故事我覺得幾緊張!!~
睇完上左2樓睇3......買左件外套!!~
之後去左食飯.......間野麻麻地!!~
之後去左睇耳筒........佢地睇唔岩!!~
去左元朗廣場行........行到好累........又想訓覺喔!!~
之後都係返屋k了..........搭輕鐵啦.........新元朗中心開左間新店係賣袋的!!~
我睇中個袋都幾鐘意........係原價既3分之1........so我買左了!!~
返學有新袋用了
琴晚訓唔著呀.......之後搵人傾電話.......差唔多3點先訓!!~
7點幾又起身返學了...........好唔想起架!!~
早左放學喔..........之後返屋k啦!!~
買埋飯盒返屋k食......睇左陣tv!!~
之後就出街了,,,,,,,去左千色行左陣..........等埋我媽去左睇3........可惜我媽話唔靚........冇買到!!~
我媽買左個c line袋
我想買polo個袋呀........儲錢買
我d功課呀........
今日訓到12點先起身........琴晚傾電話傾到3:30呀!!~
之後同爸爸去食早餐..........期間去左pk放低d3先!!~
食完.......去左千色行左一陣!!~
買左電話既後備電池呀!!~
之後去左唱k........慶祝神婆生日........有慧慧.....judy.......陸瑩瑩......郭珊珊!!~
唱到差唔多5:30就走啦!!~
我要去返工!!~
最近有個人好想識佢呀.........佢有佢既影子!!!~
今日唔想起身呀.........好累呀!!~
最終都要起身......整左4個字就出門啦!!~
搭西鐵有優惠呀......過海先11元喔!!~
放12點喔......約左人去行街啦!!~
去左sogo睇電話繩啦!!~
睇中左agnes.b的......之後繼續行啦!!~
突然想去唱k喔......去左neway唱啦........唱happy hour
之後去返sogo買agnes.b電話繩......有埋卡套的!!~
之前個日記係咁上唔到喔!!~
呢幾日好累呀!!~
做功課要睇好多書呀........d書又貴喔......為有copy啦!!~
一個星期有3日返早呀!!~
琴晚唔知咩事.......成晚都訓唔著呀!!~
仲要俾個仆街激嬲喔!!~
9/22
今日超熱呀!!~
唔夠12點就放學了!!~
1點就返到屋k啦!!~
食食下飯.......停電喔.......好熱呀!!~
食完飯就出街啦!!~
去千色hea左個幾鐘.......之後係樓下商場到hea........4點幾就返屋k了!!~
21/9
今日放假呀!!~
去Daisy去左天水圍睇戲......睇"金瓶梅"3級的
本黎係元朗戲院睇架.......不過未開門!~
睇完去左食野........又行左陣!~
之後去左新不江.......買左2件3
返到元朗買左條褲!!~
16/9
今日第一日返學.........好多唔識既人!!~
不過要好早起身呀.......好眼訓呀!!~
逢星期四唔洗返呀!!~
E+好累呀