哈哈.....今日約左daisy去disney呀!!!~
去到超多人呀........我地係咁影相呀!!~
去左玩鬼屋............對我黎講.....係驚的!!~
睇左2次花車巡遊..........好靚呀!!~
玩左幾個遊戲!!~
最後去左買野就走人了!!!~
返到屋k好累了!!~
星期2去左睇武俠梁祝......好感人呀!!!~
日本人又請我地食飯........仲帶我地去食貴野
呢幾日都係好累!!~
琴晚仲返完工..........超累呀!!~
等下要出去同人補習!!~
好想買電話呀...........唔知n85定touch機5800好.......2部都好想要!!!~
今日早左出門.......約左呀哥去早餐啦!!~
之後返左學校上堂!!~
中午日本呀叔請食飯啦.......好貴呀!!~
下午本黎有堂既.........點知有人打架...........搞到唔洗上嚕!!~
好早地返左home啦!!~
夜晚就返工啦!!!~
呢排都好累呀!!~
覺得好似就快病咁.......我身邊好多人感冒
呢幾日都係同個日本呀叔食飯........佢成日都請我地食飯聽日又同佢食了!!~
我d 功課做左一d了!!~
我今日買左2GB既手指呀!!~
今日好準時的返到學校............不過好少人返!!~
不過好眼訓........琴晚4點幾先訓!!~
lunch時.........date個日本呀叔一齊食飯..........佢黎hk2年後就返日本了!!~
佢請我地食lunch呀!!~
放學返屋k訓左一陣!!~
頂......個仆街咁黑人憎架!!~