我個fd又黎左hk啦........仲同佢妹黎!!~
今日返天后返學啦........又係2班人一齊上..........好q嘈呀!!~
之後又去m記食早餐啦!!~
上電腦堂......上到一半又走了!!~
之後過左灣仔去書展........好多人呀!!~
我fd已經係入面等緊我.........買左本書.......係講台灣d明星架.......好正呀!!~
岩岩好kelly係附近啦.......我望左佢一眼就走左......我fd影左d相俾我睇........真人好靚呀!!~
去左睇文具........冇野睇得岩........走人!!~
我fd拎d書去地鐵站俾佢媽.......佢唔想拎住去行街.......之後我地去左mk啦!!~
搭車期間佢送左個stitch既電話繩俾我
去到5點幾了......去左金太郎食日本野......好好味呀!!~
食飽就去行街啦.....去左潮特.........佢細妹要買香水......我地一齊左2支......買第2支有半價呀!!
之後去睇我討厭的 shirt 3 &西裙.......d裙試左好多都唔岩........最後都係訂做........下星期去拎......先拎左件3返黎!!~
之後去朗豪坊行........我fd話要去........去到12樓......今年既女新人....可嵐係到唱k.....佢唱國語歌幾好聽!!~
去左無印買左2包糖......之前食過好好味架!!~
我fd個細妹話要銀包啦.....可惜搵唔到岩心水的!!~
今日行到好累呀......不過好開心呀!!~ |