君﹏回憶日記〕
有關你同我既事!!~唔好錯過......多d黎睇!!!~
kwan05132006
暱稱: kwan
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.........
想念!!
><"
嘻嘻!
文章分類
全部 (594)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5A
kaka
SY
我的留言板
風信子
神婆
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 594
留言總數: 49
今日人氣: 13
累積人氣: 5747
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 14 日  星期四   晴天


hehe 分類: 未分類

今日date左慧慧同Daisy去睇"內衣少女"........好好笑呀!!~

之後去左食飯啦.........食到好飽呀!!~

我地去左行天水圍.......買左件長衫....好鐘意呀!!~

又買左支香水喔....都幾平架!!~

之後返返元朗啦.....去左接Daisy個妹......好耐冇見過佢啦.....幾掛住佢

6點幾到就返屋k啦!!~



2008 年 8 月 10 日  星期日   晴天


就考試了 分類: 未分類

仲有一個星期到就考試啦!!~

要溫書書啦

考完之後..........學校搞傳藝節呀.......有fashion show &歌唱比賽睇!!~

31號就畢業禮......要著"抱"呀!!~

下個月升high dipoma!!~

呢排好累呀!!~



2008 年 7 月 29 日  星期二   晴天


賤人 傷心 分類: 未分類

今日冇拉拉俾個仆街同學凶喔!!~

有個人話我......都唔關佢事......加把口黎凶我喔!!~

我咁大個女都冇俾人凶過架.......我爸媽都唔會咁對我!!~

你個仆街老幾呀......凶我??

男仔之中你就最小氣.........一唔鐘意就係到發脾氣!!!~

賤人......cheap精.........底你冇朋友啦!!!~



2008 年 7 月 28 日  星期一   晴天


病.... 無奈 分類: 未分類

星期5晚同百佳d同事去食宵夜....食左熱氣野........喉嚨又痛了.......又咳了

食左藥都冇咩用.......第2日仲好痛呀!!!~

今日頂唔順啦.........去左睇醫生><"

仲打左支針

今日月用左好多錢呀.....好poor呀

ps:好憎百佳d仆街客..............大部份都係仆街客

今日收錢時仲聽到有人問百佳有冇繳費靈=0=



2008 年 7 月 24 日  星期四   晴天


開心呀 愉快 分類: 未分類

我個fd又黎左hk啦........仲同佢妹黎!!~

今日返天后返學啦........又係2班人一齊上..........好q嘈呀!!~

之後又去m記食早餐啦!!~

上電腦堂......上到一半又走了!!~

之後過左灣仔去書展........好多人呀!!~

我fd已經係入面等緊我.........買左本書.......係講台灣d明星架.......好正呀!!~

岩岩好kelly係附近啦.......我望左佢一眼就走左......我fd影左d相俾我睇........真人好靚呀!!~

去左睇文具........冇野睇得岩........走人!!~

我fd拎d書去地鐵站俾佢媽.......佢唔想拎住去行街.......之後我地去左mk啦!!~

搭車期間佢送左個stitch既電話繩俾我

去到5點幾了......去左金太郎食日本野......好好味呀!!~

食飽就去行街啦.....去左潮特.........佢細妹要買香水......我地一齊左2支......買第2支有半價呀!!

之後去睇我討厭的 shirt 3 &西裙.......d裙試左好多都唔岩........最後都係訂做........下星期去拎......先拎左件3返黎!!~

之後去朗豪坊行........我fd話要去........去到12樓......今年既女新人....可嵐係到唱k.....佢唱國語歌幾好聽!!~

去左無印買左2包糖......之前食過好好味架!!~

我fd個細妹話要銀包啦.....可惜搵唔到岩心水的!!~

今日行到好累呀......不過好開心呀!!~