今日返完學出左mk行街呀!!~
好開心呀!!~好耐冇去啦!!~
去食lunch先....之後去行旺中同新之城....買左條腳鏈呀!!~
之後去左朗豪坊啦.....去無印買野食...呵呵!!~
又去了潮特睇stitch........不過買唔到佢返屋k呀
好開心就係買左香水.........個名叫"童真"呀^^個味好似我之前鐘意的!!~
我fd又買左一支....仲有第支半價呀!!!~
去左金太郎食dinner......好好味......食完去行多一陣就返屋k啦!!~
今日成日腸胃好唔舒呀!!!~
救命呀!!~
聽日去唱k呀!!~ |