君﹏回憶日記〕
有關你同我既事!!~唔好錯過......多d黎睇!!!~
kwan05132006
暱稱: kwan
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.........
想念!!
><"
嘻嘻!
文章分類
全部 (594)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5A
kaka
SY
我的留言板
風信子
神婆
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 594
留言總數: 49
今日人氣: 17
累積人氣: 5751
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 1 日  星期二   晴天


玩.... 愉快 分類: 未分類

今日同慧慧&神婆去左睇功夫熊貓........好好笑!!~

睇完就去食lunch啦!!~

之後就返屋k啦!~

3點幾等埋我媽就一齊返大陸!!~

同我媽班fd一齊去食飯!!~

有個人係咁叫我飲酒!!~

食到9點到.......我話去唱k.........之後去左啦!!~

個唱k房d音響幾好........不過d歌就好out!!~

得2支咪.........一班係到玩大話"識".......又有好多野食

唱k 1點先走......返到屋k2點了



2008 年 6 月 29 日  星期日   雨天


訓... 分類: 未分類

今日係屋k訓到12點幾先起身....

我既lunch係粥.......食完就食藥啦!!~

之後去屯門醫院啦!!~

返到屋k冇耐就訓覺了!!~

今日好累呀.........夜晚dinner又係粥..........不過好快就餓.....好想食其他野呀!!!~



2008 年 6 月 28 日  星期六   陰天


腸胃炎 驚訝 分類: 未分類

琴日睇完醫生都係咁........今日又柯!!

食完野.........又想嘔同肚痛喔!!~

返工返到5點幾......頂唔順!!~

之後去屯門睇急症室...........等左2個幾鐘先到我睇..........當時好餓呀!!~

驗完小便......拎完藥就走得啦!!

聽日仲要返去呀.......仲要驗大便!!

聽日都唔返工了!!~



2008 年 6 月 27 日  星期五   陰天


><" 鬱悶 分類: 未分類

今日同我fd去左唱k呀!!~

好正呀.......2個人俾間中房!!~

唱左2個幾鐘........之後去千色行!!~

買左stitch既file!!~

之後去左睇醫生!!

腸胃炎唷........真係辛苦



2008 年 6 月 26 日  星期四   雨天


行街 分類: 未分類

今日返完學出左mk行街呀!!~

好開心呀!!~好耐冇去啦!!~

去食lunch先....之後去行旺中同新之城....買左條腳鏈呀!!~

之後去左朗豪坊啦.....去無印買野食...呵呵!!~

又去了潮特睇stitch........不過買唔到佢返屋k呀

好開心就係買左香水.........個名叫"童真"呀^^個味好似我之前鐘意的!!~

我fd又買左一支....仲有第支半價呀!!!~

去左金太郎食dinner......好好味......食完去行多一陣就返屋k啦!!~

今日成日腸胃好唔舒呀!!!~

救命呀!!~

聽日去唱k呀!!~