今日我fd黎左香港同我玩呀!!~
佢好早就過左黎
之後去左食早餐.......食完就去左mk啦!!~
去左朗豪坊行左好耐......係initial買左條褲....好平3折喔
又買左2件3......一件係外套..........e+出面d3褲鞋都有折呀!!~
好想買鞋呀!!!~
去左潮特買返支香水!!~
之後去左apm........好想繼續買野架........但已經用左好多錢啦!!~
我仲買左條皮帶!!~
之後去左九龍灣德幅行左陣........之後我fd 個呀媽做的地方食野.......好好味呀!!~
食完就返屋k了!!~
獨白: 我唔知道 點解你要咁對我 我只係知道 無論你點對我 我都係咁愛你 或者你根本無愛過我 甚至恨我 但係 我仍然永遠愛你 永遠愛著你 就算夢碎了都深愛你 永沒法被淡忘 對不起 恨我仍想你 恨我仍這般苦痛 因為愛你 深深愛你 * 也許現在或以後的愛全付給你 無論與你相對 無論與你別離 也許將一生的所有愛全奉給你 無論你會繼續去等 無論你已心死 愛著你 也許段段追憶哭笑全部因你 無論你愛戀我 無論你愛別人 也許現在決定一世留下給你 無論要我繼續痛苦 無論要我傷悲 愛著你
今日訓到差唔多一點先起身............起身仲想繼續訓.......仲暈暈地喔!!~
之後落街買野食.........食完玩左陣電腦!!~
做左一陣功課.......都係做返re do既功課!!~
想做新的功課架.......可惜暈到諗到唔野!!~
之後落馬會買左一場馬.........又win左喔!!~
夜晚食完飯.........玩左陣電腦............e+準備訓覺啦!!~
聽日返學!!~
今日又同姑婆......呀叔果d飲茶!!!~
飲完上左坐左一陣.......好悶..........就返屋k!!~
租左2套碟睇......其中一套"海角7號"好好睇呀!!~
之後出左去食飯.........有一碟送好好味呀!!~
食完 好早就返左屋k啦!!~
呢排訓得唔夠呀........好眼訓.........好累呀!!~
今日同姑婆拜年........去左飲茶!!~
飲完之後去拉負離子.........坐左4個鐘......patpat都痛呀!!~
之後去元朗廣場買左條皮帶......有折喔!!!~
又買左耳筒
租左隻碟睇..........睇到6點幾........過左姑婆到食飯!!~
之後佢地打麻雀...........差唔多9點先走!!~
聽日又去飲茶!!!~