琴日情人節..............佢過左澳門工作.........心情upset!!!~
為有自己搵節目啦.........約左fd去睇"保持愛你"好感動呀..........睇到想喊!!~
睇完去左食宵夜!!!~
點知佢打黎......返左hk啦.......有d易外!!~
食完就搵車返屋k啦!!~
返到屋k差唔多4點了!!~
今朝8點幾起身.............要返大陸飲喜酒!!~
個新娘都好靚....仲影左相相呀!!!~
仲有利是收呀!!~
食完之後返左鄉下一陣!!~
之後返返hk啦!!~
今日好累呀!!~
p.s好唔容易的一個月了!!~ |