星期日終於有假啦!!!
同爸爸去左馬場開鑼日呀!!!
有日曆送......好似冇咩用=.="
馬會今年125周年呀!!!
好遠咁望到曾特首........跑特首盃!!!
跑完第5場就走人!!
跟住返大陸.........唔夠4點就返到了!!!
去左東門食野先..........我好肚餓..........戒口搞到我特別餓><"
之後行去食飯........佢地bk左房=.=
食飯笑死我了.......同佢地食飯真係好開心呀!!!
係咁俾人叫我飲酒..........唔多想飲...........唔知點解=v="
直落去唱k...........玩大話x..................玩到好high=.="
可惜第2日要返工啦...........唔係可以玩夜d
返到屋k...........呀媽仲未返黎...........唔知做咩
玩了一天真好開心......有d累!!! |