君﹏回憶日記〕
有關你同我既事!!~唔好錯過......多d黎睇!!!~
kwan05132006
暱稱: kwan
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.........
想念!!
><"
嘻嘻!
文章分類
全部 (594)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5A
kaka
SY
我的留言板
風信子
神婆
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 594
留言總數: 49
今日人氣: 8
累積人氣: 5837
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 16 日  星期三   時晴時雨


=0=" 分類: 未分類

今日終於都交晒所有化驗了!!

要等2個星期先有report出!!!

我怕會有什麼問題出現呀!!!

不要將原先一個問題變成2個問題or 更多的問題!!!

如果真的有什麼嚴重的事~我不想醫治~也許這樣會無咁痛!!!

我知道咁做係好自私~但我可以點???不想浪費錢和時間去醫治!!!!

如果我不在~大家是否記得我呢???我不知道!!!

不用去食飯~有d開心.........唔洗聽有骨的說話!!!



2009 年 9 月 15 日  星期二   時晴時雨


對你太在乎 Kelly 分類: 未分類

可不可 用餘下薄弱氣力 換取一聲親愛的
可不可 用無心得到的去換取 心愛的
苦心的 不怕愛你有多苦 命運亦不顧

* 對你太在乎 沒甚麼抱負 只想這心花不會枯
 我要你在乎 沒甚麼真心喜惡 只想彼此都不厭惡

*
可不可 用餘下活著價值 換取珍惜的記憶
 即使間 令餘生都消失了顏色 不疼惜
 
苦心的 得到你哪怕辛苦 命運亦不顧

 

真的很在乎!!!!你知道嗎???



打風 分類: 未分類

今朝8號風都未除,到10點幾先改挂3號!!

不過全日制學校停課呀=v="

訓到11點幾都要起身了!!

落街食野啦.......唔知點解咁多人都識我=.="但我好似唔識佢地喔

返屋k睇左陣電視!!!

之後去診所交化驗啦!!!

回家途中落大雨.........我冇帶遮

等左一個鐘到停左雨先返屋k!!!

返到屋k食野........好餓呀!!!

食好多野都係好餓.......但我有飽的感覺喔=.="

每隔2個鐘就要搵野食了!!!



2009 年 9 月 14 日  星期一   雨天


=0=" 分類: 未分類

今日開學日!!

我都唔會準時返到學校的!!

多了幾個新同學仔

淨係返上午姐!!

返到屋k都點幾了!!

之後要去診所交化驗同驗血

仲要去多2次呀><"

果到d人服務態度好撚差...............政府d錢養班咁既仆街

呀媽打黎叫我買送=.="遲d打8號風球...........仆街........e+都未打

順便買埋外賣返屋k食..........驗完血特別肚餓!!!!

e+仲好飽........今晚唔洗食飯啦!!!

想訓覺!!!



2009 年 9 月 13 日  星期日   晴天


haha!! 開心 分類: 未分類

星期日終於有假啦!!!

同爸爸去左馬場開鑼日呀!!!

有日曆送......好似冇咩用=.="

馬會今年125周年呀!!!

好遠咁望到曾特首........跑特首盃!!!

跑完第5場就走人!!

跟住返大陸.........唔夠4點就返到了!!!

去左東門食野先..........我好肚餓..........戒口搞到我特別餓><"

之後行去食飯........佢地bk左房=.=

食飯笑死我了.......同佢地食飯真係好開心呀!!!

係咁俾人叫我飲酒..........唔多想飲...........唔知點解=v="

直落去唱k...........玩大話x..................玩到好high=.="

可惜第2日要返工啦...........唔係可以玩夜d

返到屋k...........呀媽仲未返黎...........唔知做咩

玩了一天真好開心......有d累!!!